FAQ
- Home
- FAQ
The Lodge
Hoe laat kan ik inchecken?
Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken (studio’s en appartementen) is mogelijk tussen 14u00 en 17u00. Op vrijdag kan je inchecken tot 19u00. Mocht je onverwacht vertraagd zijn, dan vragen we je vriendelijk om ons op te hoogte te stellen door even te bellen op nummer 0032 (0)89 85 23 16.
Hoe laat kan ik uitchecken?
Hoe laat kan ik uitchecken?
Uitchecken is mogelijk tussen 9u00 en 10u30 op de dag van vertrek.
Zijn honden toegelaten?
Zijn honden toegelaten?
Wij staan max. 2 honden toe per appartement/studio tegen een kleine vergoeding per nacht, je kan dit aangeven bij het maken van je online boeking. Opgelet, we zijn verplicht om één accommodatie per type hondvrij te houden omwille van allergenen. We adviseren een deken of bench mee te nemen voor je huisdier. Honden zijn niet toegelaten in de zetel/bed.
Wat is er aanwezig in een studio of appartement?
Wat is er aanwezig in een studio of appartement?
Breng zeker geen handdoeken, beddengoed of kookgerief mee. Dit is standaard aanwezig.
Zijn er extra kosten wanneer ik een boeking maak?
Zijn er extra kosten wanneer ik een boeking maak?
Voor elke boeking rekenen wij € 29,50 administratiekosten. De toeristenbelasting voor volwassenen en kinderen ouder dan 12 jaar bedraagt € 2 per dag / persoon.
Is er WiFi op het domein?
Is er WiFi op het domein?
In The Lodge is er WiFi. De login gegevens kan je terug vinden naast de deur.
Is The Lodge rolstoelvriendelijk?
Is The Lodge rolstoelvriendelijk?
Gezien de ligging en indeling van de studio's en appartementen, is ons park helaas niet geschikt voor rolstoelgebruikers.
Is er een barbecue aanwezig?
Is er een barbecue aanwezig?
Enkel de studio's en appartementen met een terras hebben een barbecue ter beschikking. Je kan ofwel zelf je vlees en groenten meebrengen of je kan bij je reservering een barbecuepakket bestellen. In dit pakket zitten verschillende soorten vlees, allerlei salades, sauzen en broodjes. Opgelet, pakketten worden enkel geleverd op maandag, donderdag of zaterdag.
Is er parking voorzien?
Is er parking voorzien?
Als je op het domein aankomt, zal je een ruime parkeerplaats zien waar je je auto gratis kan parkeren.
Kan ik een babybedje reserveren?
Kan ik een babybedje reserveren?
Je kan bij ons een eetstoel en een babybedje bestellen (excl. beddengoed). De prijs hiervoor is €15.
Cosy Cabins
Hoe laat kan ik inchecken?
Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken (cosy cabins en cosy houses) is mogelijk tussen 15u00 en 19u00. Mocht je onverwacht vertraagd zijn, dan vragen we je vriendelijk om ons op te hoogte te stellen door even te bellen op nummer 0032 (0)89 85 23 16.
Als je niet tussen de standaard check-in tijden aan kunt komen, dan is er de mogelijkheid om een late check-in optie te boeken voor € 40,00. Deze optie geeft je de mogelijkheid om later in de avond aan te komen, tussen 20u00 en 22u00. Zorg er wel voor dat je incheckt voor 22u00 uur, want hierna is het niet meer mogelijk om in te checken. Om de late check-in optie te boeken, selecteer de optie tijdens het maken van je reservering.
We raden je echter wel aan om zo vroeg mogelijk te arriveren, zodat je genoeg tijd hebt om je te settelen in je cabin, het houtvuur aan te steken en vooral de mooie zonsondergang over het Warredal te aanschouwen!
Zijn honden toegelaten?
Zijn honden toegelaten?
Wij staan maximum 2 honden toe per cabin tegen een kleine vergoeding per nacht, je kan dit aangeven bij het maken van je online boeking. Opgelet, 2 honden zijn enkel toegelaten in de Classic Cabins en de standaard Treetrunks. In onze Comfort Classic met hottub is maximum 1 hond toegelaten. We adviseren een deken of bench mee te nemen voor je huisdier. Honden zijn niet toegelaten in de zetel/bed.
Wat is aanwezig in de cabin?
Wat is aanwezig in de cabin?
Breng zeker geen handdoeken, beddengoed of kookgerief mee. Dit is standaard aanwezig in elke cabin.
Zijn er extra kosten wanneer ik een boeking maak?
Zijn er extra kosten wanneer ik een boeking maak?
Voor elke boeking rekenen wij € 29,50 administratiekosten. De toeristenbelasting voor volwassenen en kinderen ouder dan 12 jaar bedraagt € 2 per dag / persoon.
Ben ik verzekerd tegen schade?
Ben ik verzekerd tegen schade?
Tijdens het boekingsproces kan je bij ‘Upgrades’ jezelf dekken tegen eventuele schade bij verkeerd gebruik van de hottub/jacuzzi/sauna. Deze schadeverzekering bedraagt 50 euro, hierbij zijn geen extra kosten verbonden.
Is er WiFi op het domein?
Is er WiFi op het domein?
We hebben bewust gekozen om geen Wifi in de cabins te installeren, want dit is geen onderdeel van onze filosofie. De enige plaatsen op ons domein met Wifi verbinding zijn de vergaderlocaties en de receptie.
Is Warredal rolstoelvriendelijk?
Is Warredal rolstoelvriendelijk?
Gezien de ligging en indeling van onze cabins en de bosrijke ondergrond, is ons park helaas niet geschikt voor rolstoelgebruikers.
Moet ik mijn eigen hout meebrengen?
Moet ik mijn eigen hout meebrengen?
Bij aankomst worden er aan je cabin al een aantal houtblokken voorzien. In onze Food & Wood corner kan je steeds terecht om extra hout te sprokkelen. Zijn enkele blokken wat te groot voor in de kachel? Geen probleem, als echte houthakkers klieven jullie het hout met de voorziene bijl.
Is de hottub gevuld/warm bij aankomst?
Is de hottub gevuld/warm bij aankomst?
De hottubs hebben een houtkachel en het duurt ongeveer 2 uren om ze te verwarmen. Omdat we onze gasten graag de hele Warredal-beleving willen geven, zijn de hottubs niet verwarmd bij aankomst. Hak je eigen hout in onze Food and Wood Corner en geniet van de gehele ervaring!
Kan ik barbecueën aan mijn cabin?
Kan ik barbecueën aan mijn cabin?
Elke cabin heeft een gasbarbecue ter beschikking op het terras. Je kan ofwel zelf je vlees en groenten meebrengen of je kan bij je reservering een barbecuepakket bestellen. In dit pakket zitten verschillende soorten vlees, allerlei salades, sauzen en broodjes. Opgelet, pakketten worden geleverd op maandag, donderdag of zaterdag.
Kan ik bij uitcheck de auto dichter bij de cabin parkeren?
Kan ik bij uitcheck de auto dichter bij de cabin parkeren?
Het is absoluut niet mogelijk om met de auto tot aan de cabin te rijden. Indien je wilt vermijden om de bagage bergop- en afwaarts te moeten dragen, kan je de auto ook dichterbij parkeren. Bij incheck wordt vermeld welke parkings jullie dan kunnen gebruiken.
Kan ik een babybedje reserveren?
Kan ik een babybedje reserveren?
Je kan bij ons een eetstoel, een hekje om voor de kachel te plaatsen en een babytentje bestellen voor €5 per stuk.
Het babytentje kan gebruikt worden als babybed en wordt geplaatst op een leegstaande matras.
Het domein
Waar vind ik een plattegrond van het domein?
Waar vind ik een plattegrond van het domein?
Op onze website kan je hier een plattegrond vinden. In de welkomstbundel in je cabin vind je alle informatie over ons domein, inclusief een plattegrond. Bij aankomst ontvang je ook een plattegrond.
Is er horeca aangelegenheid op het domein?
Is er horeca aangelegenheid op het domein?
Warredal heeft geen eigen horeca. Het is eerder de bedoeling om gezellig samen te koken in je cabin. Wel kan er steeds een ontbijtmandje bijbesteld worden of een barbecuepakket. Alsook vind je in onze welkomstbundel enkele tips van restaurants in de buurt. De Spar bevindt zich in Neeroeteren centrum op circa 5 minuten rijden van het domein.
Hoe kan ik een activiteit reserveren?
Hoe kan ik een activiteit reserveren?
Ben je geïnteresseerd in het boeken van activiteiten, zoals een ponyritje of het Adventure Park? Of wil je meer informatie over de fiets- en wandelroutes? Kom dan even langs de receptie of contacteer ons via info@warredal.be. Opgelet, al onze activiteiten zijn steeds op reservatie. Nog goed om te weten, als gast ontvang je korting op ons klimpark!
Kan ik een fiets huren?
Kan ik een fiets huren?
Jazeker! Warredal grenst aan het Natuurgebied Bergerven, vlakbij eindeloze wandel- en fietsroutes. Ideaal gelegen dus voor een mooie daguitstap. Je kan op de receptie steeds een fiets komen huren (naar beschikbaarheid). Alsook fiets- en wandelkaarten zijn bij ons te verkrijgen.
Hoe kan ik een wellness boeken?
Hoe kan ik een wellness boeken?
Even nood aan wat extra ontspanning tijdens je verblijf? Onze privé-wellness met sauna en jacuzzi kan je huren voor 2 uurtjes. Om te reserveren, kan je ons best op voorhand contacteren via info@warredal.be.
Kan ik een cadeaubon aankopen?
Kan ik een cadeaubon aankopen?
Jazeker! Het is steeds mogelijk om via mail een cadeaubon voor een verblijf aan te kopen.
Adventure Park
Waar moet ik mij aanmelden voor het klimpark?
Waar moet ik mij aanmelden voor het klimpark?
Er is gereserveerd voor een vaste tijd. Zorg dat je minimaal 15 minuten van te voren aanwezig bent. Kom je later, dan kunnen we niet garanderen dat je kunt klimmen op het gewenste start uur. Bij je aankomst op onze privé parking kan je nog snel een toiletbezoek doen aan onze receptie. Nadat dit gebeurd is volg je de pijlen van het klimpark. Boven zal een begeleider je opwachten en de nodige instructies geven. Zorg dat iedereen dichte schoenen aan heeft, klimmen met slippers of sandalen zijn niet toegestaan.
Waar moet ik mij aanmelden voor de minigolf?
Waar moet ik mij aanmelden voor de minigolf?
Aanmelden voor de minigolf gebeurt bij de receptie. Hier kan je het materiaal voor de minigolf ophalen.
Waar moet ik mij aanmelden voor een teambuilding?
Waar moet ik mij aanmelden voor een teambuilding?
Aanmelden voor een teambuilding gebeurt bij de receptie. Hier wortd je verwezen naar de juiste locatie.
Is er parking voorzien?
Is er parking voorzien?
Als je op het domein aankomt, zal je een ruime parkeerplaats zien waar je je auto gratis kan parkeren.
Is het klimpark altijd vrij geopend?
Is het klimpark altijd vrij geopend?
Neen. We zijn enkel geopend op reservatie. Het is dus niet mogelijk om door de dag langs te komen en het klimpark op te gaan. Indien je de dag zelf nog willen aansluiten, kan je best even bellen om te kijken wat het openingsuur is.
Hoe kan ik reserveren?
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren voor ons Adventure Park kan:
- via het contactformulier op onze website
- via e-mail info@warredal.be
- via telefoon 0032 89 85 23 16, tijdens onze openingsuren
Bij reservatie per telefoon, vragen we wel een steeds een bevestiging per e-mail.
Opgelet, al onze activiteiten zijn steeds op reservatie.
Is begeleiding inbegrepen?
Is begeleiding inbegrepen?
Bij al onze activiteiten is begeleiding door een van onze ervaren instructeurs inbegrepen.
Het is ook niet mogelijk om het klimpark te betreden zonder begeleiding of beveiliging.
Moet ik met een minimum aantal personen zijn?
Moet ik met een minimum aantal personen zijn?
Al onze activiteiten gaan pas door vanaf minimum 8 personen. Onze pakketten hebben steeds een forfaitprijs tot 8 personen. Je mag dus met minder zijn, maar de forfaitprijs blijft hetzelfde. Ook voor de teambuilding betaal je steeds voor 8 personen. Voor het klimpark kan je enkel met minder personen komen klimmen, indien je bij een andere groep kan aansluiten.
Twijfel je over je reservatie of ben je benieuwd of je ergens kan aansluiten? Contacteer ons dan gerust via info@warredal.be.